vrijdag 19 juni 2009

Web 2.0

Tja wat vind ik hier van ....... Een dubbel gevoel, leuk ontdekken en oke waar loop ik nu tegen aan. Maar zoals ik al zei: Gewoon proberen en oefenen en ontdekken.

1 opmerking:

  1. hallo Linda,
    weet je nog dat ik je wilde laten zien hoe iemand jouw blog kan volgen, maar dat ik toen dat rss-dingetje niet op jouw blog kon vinden? wil je al weten hoe je dat dingetje op je blog kunt zetten? of wacht je liever tot september?

    BeantwoordenVerwijderen