vrijdag 26 juni 2009

RSS FEEDS

Hiep, hiep hoera, ik heb het onder de knie. RSS Feeds is niet iets waarvan ik het gevoel heb dat ik het veel ga gebruiken. Echter ik ben wel trots dat ik mijn pagina op netvibes kan inrichten zoals ik het wil. Ik heb tussendoor ook google reader geprobeerd dit ging op zich makkelijker maar ik vond netvibes iets mooier en persoonlijker.
Nog even een aanvulling, mijn partner is een nieuwsvergaarder van het internet dus RSS Feeds is voor hem een ideaal iets om snel een overzicht te krijgen van het laatste nieuws op de verschillende voor hem interessante gebieden.

1 opmerking:

  1. Ben benieuwd naar je Netvibes pagina.. Ik hebem nu als startpagina ingesteld en ik moet zeggen dat ik niet graag meer zonder wil. Heb het ook thuis al als startpagina ingesteld. Zeker als nieuwsgaring erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen